Bolvadindeki Yurtlar

Özel Bayram Yüksel Erkek Öğrenci Yurdu 1998 den beri değişik isimler altında öğrencilerine hizmet vermeye devam etmektedir. Yurdumuz, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı olarak faaliyet gösteren özel bir yurttur ve MEB tebliğlerine göre yönetilmektedir. Yurdumuzda uygulanan kurallarda, giriş çıkış saatlerinde ve disiplin yönetmeliğinde bu tebliğler esas alınmaktadır. Yurdumuz, Bolvadinde eğitim konusunda çok ciddi bir söz sahibi olan Özel Gökkuşağı Eğitim Kurumları tarafından kurulmuş tüzel bir yurttur. Şirketin Bolvadinde ayrıca özel bir ilköğretim okulu, dershane ve öğrenci yurtları bulunmaktadır. Öğrencilerimizin rahatı ve güveni için gerekli olan tüm düzenlemeler özenle yerine getirilmekte, hizmet kalitemiz, öğrenci ve velilerimizin istekleri doğrultusunda sürekli geliştirilmektedir. Yan hizmetlerde çalışan personelimiz, yönetim ekibimiz tarafından sürekli denetlenmekte ve titizlikle kontrol edilmektedir.

Yorum bırakın